مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:222022-03-28اجتماعي

بازگشت آموزش حضوری به مدارس از 14 فروردین/ اضافه وزن یک سوم دانش آموزان کشور


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از چالش های جدی خانه نشین شدن دانش آموزان در دوران کرونا، «عدم رشد حرکتی مناسب دانش آموزان» و «اضافه وزن» آنها است.

- معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از چالش های جدی خانه نشین شدن دانش آموزان در دوران کرونا، عدم رشد حرکتی مناسب دانش آموزان و اضافه وزن آنها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازافت یادگیری و تحصیلی دانش آموزان بود و آمارها بیانگر این است که در تمام دروس و پایه های تحصیلی، دچار افت یادگیری شده ایم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: علاوه بر این، موضوع اجتماعی شدن دانش آموزان ، فرایند جامع پذیری و رشد اجتماعی و عاطفی آنان که در نهایت منجر به تربیت تمام تمام ساحتی دانش آموزان می گردد نیز، در گرو آموزش حضوری و ارتباط دوسویه و تعاملی دانش آموزان با یکدیگر در مدارس است.

وی با اشاره به اینکه در 25 ماه اخیر فرصت حضور دانش آموزان در مدارس را از آنها گرفته ایم، گفت: مدارس محل تربیت دانش آموزان می باشد و آنها با حضور در مدارس فرصت شرکت در محیط های مختلف یادگیری و کسب مهارت های اخلاقی، اجتماعی، حرفه ای و هنری را خواهند داشت.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه این حق دانش آموز است که از آموزش و پرورش با کیفیت برخوردار باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آموزش حضوری به مدارس از 14 فروردین/ اضافه وزن یک سوم دانش آموزان کشور

بازگشت آموزش حضوری به مدارس از 14 فروردین/ اضافه وزن یک سوم دانش آموزان کشور