مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:222022-03-28اجتماعي

تکمیل انتقال آب «تالوار» به «همدان» در تابستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز و در دیدارهای خود با مدیران حفاظت محیط زیست و شرکت آب منطقه ای اظهار کرد: یکی از نعمت های بزرگ خدادادی آب است که طی قرن اخیر، جفای جبران ناپذیر بسیاری در این حوزه به ویژه در برداشت نادرست، مصرف بی رویه و بدون برنامه صورت گرفته است.

  وی گفت: با توجه به اینکه در وضعیتی بحرانی قرار داریم، مدیریت و برنامه ریزی جدی نیاز است تا بتوان آب شرب و مصرفی مردم را به نحو احسن تأمین و حفظ کنیم.

  استاندار همدان افزود: انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان در راستای حل بحران و تامین آب مصرفی مردم در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اقداماتی که برای تامین آب شرب همدان صورت می گرفت، سرعت و پیشرفت خوبی نداشت که تلاش ما این است با اقدام جهادی و انقلابی هرچه سریع تر این معضل بزرگ همدان برای همیشه حل و فصل شود.

  قاسمی فرزاد ادامه داد: میزان مصرف آب و مقدار مورد نیاز برای واحدهای تولید، در یک سطح قرار دارد و این یک مشکل است که باید حل شود.

  وی بیان کرد: با پیگیری مجموعه مدیریتی استان، توانستیم اعتبارات لازم را از وزیر نیرو برای پروژه جذب کنیم که در مقاطع مختلف مبلغ 100 میلیارد، 300 میلیارد و 500 میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه ها به این پروژه اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل انتقال آب «تالوار» به «همدان» در تابستان

تکمیل انتقال آب «تالوار» به «همدان» در تابستان