مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:322022-03-28حوادث

دستگیری عوامل ایجاد درگیری در یکی از بیمارستان های ملایر


فرمانده انتظامی ملابر به دستگیری سه نفر از عوامل ایجاد درگیری و برهم زنندگان نظم در یکی از بیمارستان های شهرستان اشاره کرد و گفت: امنیت خط قرمز پلیس است و با کسی در این زمینه تعارف نداریم.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملابر به دستگیری سه نفر از عوامل ایجاد درگیری و برهم زنندگان نظم در یکی از بیمارستان های شهرستان اشاره کرد و گفت: امنیت خط قرمز پلیس است و با کسی در این زمینه تعارف نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ احمد ساکی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع درگیری در یکی از بیمارستان های ملایر، ماموران کلانتری 12 در محل حاضر شدند و سه نفر از اوباش را که اقدام به برهم زدن نظم بیمارستان کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین کادر درمان و بیماران شده بودند، دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، افزود: اولویت پلیس شهرستان مبارزه جدی با مخلان نظم و امنیت بوده و در چارچوب اختیارات قانونی به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم که فرد یا افرادی آرامش و امنیت مردم را به مخاطره بیندازند.

فرمانده انتظامی ملایر با تاکید بر اینکه پلیس به دنبال ایجاد آرامش روانی و احساس امنیت در جامعه است، گفت: آنهایی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه و شهروندان می کنند و با درگیری و عربده کشی قصد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عوامل ایجاد درگیری در یکی از بیمارستان های ملایر

دستگیری عوامل ایجاد درگیری در یکی از بیمارستان های ملایر