مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:372022-03-28سياسي

تولیدات دانش بنیان، گره گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور هستند


نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدات دانش بنیان حتما می توانند گره گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور باشند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدات دانش بنیان حتما می توانند گره گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور باشند.

محمد باقری بنابی در نشست خبری با اشاره به نامگذاری شعار امسال از طرف رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال اظهار کرد: خبرنگاران با اولویت قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید از مسئولان شهرستان، سرمایه گذاران و صاحبان صنایع، شعار سال بخصوص بحث دانش بنیان را مورد مطالبه گری بیشتر قرار دهند.

وی افزود: با کمک و ایده و خلاقیت های علمی جدید از طرف ادارات، سازمانها و نهادها به خصوص دانشگاه ها، روش های نوین علمی و دانش بنیان می تواند بحث تولید را از روال سنتی خارج کرده و باعث رونق بهتر تولید و اشتغال شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت دریاچه ارومیه و تالاب قره قشلاق نیز گفت: قطعاً دریاچه ارومیه و منابع طبیعی اطراف آن خط قرمز ما بوده و برای حفظ این منابع طبیعی مهم، پیگیری های بیشتری را انجام خواهیم داد.

باقری بنابی در تشریح برنامه های خود برای شهرستان بناب برای سالجاری گفت: از مهم ترین برنامه و پروژه های شهرستان بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات دانش بنیان، گره گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور هستند

تولیدات دانش بنیان، گره گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور هستند