مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:372022-03-28حوادث

جاده های استان سمنان توسط 10 تیم نامحسوس رصد می شود


رییس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه جاده های استان توسط 10 تیم نامحسوس رصد می شود، گفت: هدف از این اقدام برخورد با رانندگان تخلف ساز و ایجاد ایمنی در محورهای مواصلاتی است.

- ، سرهنگ تقی کبیری صبح دوشنبه در نشست راهبردی بررسی تصادفات رانندگی استان سمنان و برنامه ریزی برای کاهش آن ها به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه جاده های استان سمنان توسط 10 تیم نامحسوس رصد می شود، ابراز داشت: علاوه بر این موارد برای ایام نوروز نیز 60 تیم پلیس در محورهای مواصلاتی استان سمنان مستقر شدند.

وی بابیان اینکه رفتار رانندگان تخلف ساز و حادثه آفرین رصد و خودروی آن ها توقیف خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه میزبان زائران حرم تا حرم و از جمله محورهای پرتردد در کشور هستیم و این گونه رفتارهای مخاطره آمیز می تواند منتهی به فاجعه جبران ناپذیر و لذا برخورد جدی با آن ها در دستور کار است.

رییس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه 90 دستگاه دوربین ثابت و سیار در کل محورهای استان وجود دارد، ابراز داشت: با این دوربین ها ترددها و رفتار رانندگان زیر نظر قرار دارد که باید گفت هدف از این اقدام توجه به رانندگی ایمن در محورهای مواصلاتی است.

کبیری بابیان اینکه سفرهای نوروزی به نسبت قبل رشد داشته است، تصریح کرد: در این بین بیشترین حوادث رانندگی در جاده های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های استان سمنان توسط 10 تیم نامحسوس رصد می شود

جاده های استان سمنان توسط 10 تیم نامحسوس رصد می شود