مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:372022-03-28سياسي

200 مدرسه استان سمنان برای اسکان مسافران نوروزی به کار گرفته شد


استاندار سمنان با بیان اینکه افزایش تردد مسافران نوروزی در سال جاری رقم خورد، گفت: 200 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی استان به کار گرفته شده است.

- ، سید محمد رضا هاشمی در دیدار ظهر دوشنبه خود با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی با بیان اینکه برای عملیاتی کردن شعار سال در دستور کار مدیریت استان در سال جاری قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: حمایت از دانش بنیان ها همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید فرمودند با هدف اشتغال زایی صورت خواهد گرفت و برای این منظور یک کارگروه نیز تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز سال جاری با افزایش نزدیک به 60 درصدی ترددها و همچنین کاهش قابل توجه تصادفات و فوتی ها در راه های استان مواجه بودیم، افزود: نمایشگاه های نوروزی در ورودی شهرهای استان همراه با پیوست فرهنگی راه اندازی شد تا هم با استراحت رانندگان سبب کاهش تصادفات شویم و هم جاذبه های استان را بشناسانیم.

استاندار سمنان همچنین درباره افزایش تردد مسافران و همچنین گردشگران نوروزی در سال جاری، تاکید کرد: برای ایام نوروز 1401، بالغ بر 200 مدرسه در کنار سایر مراکز اقامتی استان برای اسکان مسافران آماده سازی گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 مدرسه استان سمنان برای اسکان مسافران نوروزی به کار گرفته شد

200 مدرسه استان سمنان برای اسکان مسافران نوروزی به کار گرفته شد