مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:422022-03-28اقتصادي

رشد 25 درصدی آمار مصدومان بستری ناشی از حوادث در بیمارستان کامیاب مشهد


آمار مصدومان حوادث دور اول سفرهای نوروزی امسال که در این مرکز بستری شده اند، 25 درصد بیشتر از آمار همین فاصله زمانی در آخرین نوروز قبل از بحران کرونا بوده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر بیمارستان شهید کامیاب گفت: آمار مصدومان حوادث دور اول سفرهای نوروزی امسال که در این مرکز بستری شده اند، 25 درصد بیشتر از آمار همین فاصله زمانی در آخرین نوروز قبل از بحران کرونا بوده است.

دکتر مسعود خانی اظهار کرد: در دور نخست سفرهای نوروزی امسال رشد 25 درصدی آمار مصدومان ترافیکی بستری در بیمارستان شهید کامیاب را به نسبت مدت مشابه سال 1398 که آخرین نوروز قبل از بحران کرونا داشتیم و اغلب این مصدومان به علت خواب آلودگی و در 30 کیلومتری مشهد دچار حادثه شده بودند.

وی افزود: این بیماران که از سنین کودک تا کهنسال بودند و دچار حوادث تروماهای سر، دست، پا و ستون فقرات و دیگر اعضای بدن شده بودند، در این مدت به طور متوسط در هر روز 30 عمل جراحی در بیمارستان شهید کامیاب انجام شد.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب با بیان اینکه پزشکان متخصص و جراح این مرکز درمانی در ایام نوروز امسال در کنار دیگر اعضای کادر درمان این بیمارستان حضور داشتند، خاطرنشان کرد: در طول این مدت اعمال جراحی زیادی در بیمارستان شهید کامیاب انجام شد و در یک نمونه شاخص آن و در نخستین روزهای سال 1401 ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 25 درصدی آمار مصدومان بستری ناشی از حوادث در بیمارستان کامیاب مشهد

رشد 25 درصدی آمار مصدومان بستری ناشی از حوادث در بیمارستان کامیاب مشهد