مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:422022-03-28اقتصادي

تشکیل هزار و 245 پرونده تخلف کالا و خدمات در قم


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از 15 بهمن سال گذشته و ابتدای آغاز طرح نوروزی تا ششم فرودین ماه سالجاری 6 هزار و 168 بازرسی از واحدهای عرضه کالا و خدمات در قم انجام و هزار و 245 پرونده تخلف تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم، احمد سمیعی نسب در گفت و گو با خبرنگاران، بیان کرد: ارزش پرونده های تخلف در این مدت2 هزار و 670 میلیارد و 270 میلیون ریال برآورده شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح نظارتی پایان سال در قم، تصریح کرد: برای کنترل و مدیریت بهتر بازار علاوه بر دفتر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سه دفتر نظارت و بازرسی در اطراف حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و فرمانداری قم راه اندازی و مشغول فعالیت است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به بسیج کلیه نیروها و کارشناسان بازرسی و نظارت سازمان صمت قم تا پایان طرح نظارتی در 15 فروردین ماه جاری، گفت: از ابتدای آغاز طرح ویژه نظارتی پایان سال، گشت های مشترک نظارت و بازرسی از مجتمع های بین راهی، واحدهای اقامتی، رستوران ها، فروشگاه ها،مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مهمان پذیرها وغیره در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هزار و 245 پرونده تخلف کالا و خدمات در قم

تشکیل هزار و 245 پرونده تخلف کالا و خدمات در قم