مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:522022-03-28اجتماعي

استفاده از موتور برقی برای کاهش آلودگی هوا منطقی و کارشناسی است


رییس پلیس راهور پایتخت استفاده از موتور برقی برای کاهش آلودگی هوا را که شهردار تهران هم اخیرا به آن اشاره کرده بود را راه حل منطقی و کارشناسی شده دانست.

- ، علیرضا زاکانی شهردار تهران یکی از راه حل های کاهش آلودگی هوای پایتخت را استفاده از موتورهای برقی دانست؛ او در هنگام ارائه لایحه بودجه گفت: باید به سمت استفاده از موتورسیکلت برقی برویم و در همین راستا با دولت در این باره صحبت کردیم و قرار شد تا 300 هزار موتور در شهر را به سمت برقی شدن سوق دهیم.

مهم ترین ویژگی موتورهای برقی، آلوده نبودن آن ها از یکسو و از سوی دیگر سرعت محدود آن ها است.

سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت هم پیش تر در این باره گفته بود در حال حاضر در نصف تصادفات تهران، پای موتورها در میان است.

چرا با وجود واردات و تولید موتورهای برقی، از این موتورسیکلت ها استفاده نمی کنیم؟ موتورهایی که هم تولید آلودگی ندارند و هم به دلیل سرعت پایین تر، ایمنی بیشتری دارند.

حال به سراغ سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور پایتخت رفته ایم تا به عنوان یک کارشناس نظر او را در مورد استفاده از موتور برقی و تأثیر این وسیله نقلیه بر کاهش آلودگی هوا را جویا شویم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا موتورهای برقی به دلیل توان، آلودگی صوتی و سوخت کمتری که دارند می تواند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از موتور برقی برای کاهش آلودگی هوا منطقی و کارشناسی است

استفاده از موتور برقی برای کاهش آلودگی هوا منطقی و کارشناسی است