مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:572022-03-28سياسي

لزوم تقویت فضای کسب و کار دانش بنیان در بستر دانشگاه


رییس پارک علم و فناوری چهارمحال وبختیاری گفت: دانشگاه ها باید مراکز رشد، کارآفرینی، شکوفایی و مجموعه های شتاب دهنده خود را وسعت بخشیده و تقویت کنند و فضای کسب و کار دانش بنیان در ذهن دانشجویان در بستر دانشگاه و خوابگاه دانشجویی فراهم شود.

- اسماعیل پیرعلی در نشست مجازی نقش پارک علم و فناوری در تحقق شعار سال با اشاره به اینکه نامگذاری امسال با عنوان تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین یک مفهوم وسیع در قالب عبارتی کوتاه است، اظهار کرد: آنچه در روند برنامه ریزی برای تحقق شعار سال اهمیت دارد، بحث فرهنگ سازی است که رسانه ها و فعالان فضای مجازی در این راستا نقش اصلی را برعهده دارند.

وی با اشاره به تاکید بر بحث تولید توسط مقام معظم رهبری، افزود: در واقع شعار امسال بر دانش محوری تولید با خروجی اشتغال معطوف شده که ارزش افزوده، زنجیره ارزش و بهره وری را در پی دارد و باید بتوان اکوسیستم و بستری را در حوزه شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری ایجاد کنیم تا جوانان و فارغ التحصیلان جویای کار جذب شوند.

پیرعلی بخشی از مبحث دانش بنیان را ناظر بر بخش های صنعت، کشاورزی و غیره دانست و گفت: برای افزایش بهره وری در تولید محصولات باید بتوان از طریق شرکت های فناور و دانش بنیان علم و دانش را به حوزه های کشاورزی، صنعت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت فضای کسب و کار دانش بنیان در بستر دانشگاه

لزوم تقویت فضای کسب و کار دانش بنیان در بستر دانشگاه