مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:572022-03-28اقتصادي

ثبات و آرامش بر بازار کردستان حاکم است


سرپرست جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: در این ایام عید نوروز ثبات و آرامش بر بازار استان حاکم است و هیچ گونه مشکلی در عرضه و تقاضا وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پیمان اسکندری صبح امروز در دیدار تشکل ها و اصناف کشاورزی کردستان با نماینده ولی فقیه در استان، سیاست ها و تدابیر دولت سیزدهم را در زمینه ذخایر ژنتیکی مطلوب ارزیابی کرد و افزود: هم اکنون مشکلی در زمینه کالاهای اساسی و توزیع مرغ و تخم مرغ و سایر اقلام وجود ندارد و ذخیره سازی لازم برای استقبال از ماه مبارک رمضان انجام شده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1401 به سال تولید، دانش بنیان و کارآفرینی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: دولت توجه ویژه ای به افزایش تولید بخش کشاورزی ، قیمت گندم و حمایت از این بخش دارد.

وی با اشاره به اینکه کردستان یکی از قطب های کشاورزی در کشور است افزود: کردستان با تولید سالانه یک میلیون تن گندم در استان 10 درصد تولید گندم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تولید محصولات کشاورزی ( گندم، جو، ذرت،) گفت: کردستان در تولید انواع محصولات کشاورزی از توانمندی و ظرفیت بالایی برخوردار است.

رونق تولید منجر به رشد اقتصادی و رفاه عمومی جامعه می شود سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان کردستان نیز گفت: رونق تولید منجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات و آرامش بر بازار کردستان حاکم است

ثبات و آرامش بر بازار کردستان حاکم است