مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:572022-03-28ورزشي

شطرنج باز کرمانی فاتح جام بلیتس خاوران شد/ خراسان جنوبی بی نصیب از مدال


«پوریا درینی» شطرنج باز کرمانی بر سکوی قهرمانی جام بین المللی بلیتس خاوران(6) به میزبانی بیرجند ایستاد و «خطیبی» از افغانستان به عنوان بازیکن برتر بدون ریتینگ معرفی شد.

- محمد خسروی رییس هیأت شطرنج خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: پرونده مسابقه بلیتس بین المللی جام خاوران(6 ) با معرفی برترین ها در هتل سپهر بیرجند بسته شد.

وی افزود: در این ماراتن بین المللی  188 شطرنج باز از جمهوری اسلامی ایران، عراق، افغانستان و دانمارک در 11 دور به روش سوییسی به رقابت پرداختند.

رییس هیأت شطرنج خراسان جنوبی تصریح کرد:  استاد بزرگ پوریا درینی از استان کرمان موفق شد با 10٫5 امتیاز بدون شکست جایگاه نخست این رقابت ها را از آن خود کند.

خسروی یادآور شد: باراد یگانگی از رشت با 9٫5 امتیاز نایب قهرمان این رویداد ورزشی شد، امیررضا خراسانی از سمنان با 9 امتیاز مقام سوم این مسابقه را به دست آورد.

سحر معصومی قهرمان بخش بانوان بلیتس جام خاوران وی خاطرنشان کرد: در بخش بانوان مسابقات بلیتس بین المللی خاوران(6) سحر معصومی، سیده ملیحه احمدی و وصال حامدی نیا مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

رییس هیأت شطرنج خراسان جنوبی گفت: در بخش نوجوانان دختر زیر (8-12-16) سال این مسابقات نیز مهرسا صحرانورد، آدرینا ایمانی و نازنین فاطمه عصار زاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شطرنج باز کرمانی فاتح جام بلیتس خاوران شد/ خراسان جنوبی بی نصیب از مدال

شطرنج باز کرمانی فاتح جام بلیتس خاوران شد/ خراسان جنوبی بی نصیب از مدال