مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 11:172022-03-28بين الملل

امنیت پایدار زمینه حضور سرمایه گذاران را در استان فراهم کرده است


امنیت پایدار زمینه حضور سرمایه گذاران را در آذریایجان غربی فراهم کرده است.

- ، محمدصادق معتمدیان پیش از ظهر در دیدار با معاون هماهنگ کننده ناجا با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در توسعه و ایجاد امنیت پایدار در استان افزود: آذربایجان غربی یکی از استان های امن منطقه است و این امنیت موجب شده که سرمایه گذاران زیادی برای حضور و سرمایه گذاری در استان اعلام آمادگی کنند.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی در تمامی روزهای سال و با تلاش شبانه روزی، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده اند و در ایام نوروز نیز که مسافرت های مردم افزایش یافته، برای ایجاد فضایی با نشاط و امن برای مردم در تلاش هستند.

معاون هماهنگ کننده ناجا نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از برنامه های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز گفت: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایط ایمن و آرام برای هموطنان عزیز در این نوروز به کار گرفته است.

سردار محمدعلی نوری نژاد در خصوص برنامه های نیروی انتظامی در راستای ارتقای معیشت کارکنان، اظهار داشت: تأمین مسکن به عنوان اولین موضوع هزینه سبد خانوار کارکنان انتظامی به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از استاندار محترم آذربایجان غربی نیز درخواست داریم تا در تأمین زمین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایدار زمینه حضور سرمایه گذاران را در استان فراهم کرده است

امنیت پایدار زمینه حضور سرمایه گذاران را در استان فراهم کرده است