مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 11:422022-03-28سياسي

تلفات جاده ای در ایلام بالا است/ استقرار 47 تیم در نقاط حادثه خیز استان


معاون امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه 47 تیم در نقاط حادثه خیز استان استان مستقر شده اند،گفت: نباید اجازه دهیم رانندگان خاطی جان مسافران را به خطر بیاندازند.

- ایسنا/ایلام معاون امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه 47 تیم در نقاط حادثه خیز استان استان مستقر شده اند،گفت: نباید اجازه دهیم رانندگان خاطی جان مسافران را به خطر بیاندازند.

سعید هژبری در چهارمین نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و دیگر اعضا برگزار شد با بیان این که با همه ی اقدامات و تلاش هایی که در جاده های استان صورت گرفته اما متأسفانه باز هم تلفات جاده ای ما در استان بالاست ، اظهار کرد: لازم است برای کنترل جاده ها و کاهش حوادث جاده ای فرماندهی واحد و متحدتری داشته باشیم و همه ی دوستان بیشتر پای کار باشند که بتوانیم کاهش محسوسی در تصادفات داشته باشیم.

وی با اشاره به همکاری های خوب دستگاههای اجرایی برای تکمیل تیم های پلیس راه مستقر در جاده های استان خاطر نشان کرد: به همت دفتر فنی استانداری و دستگاههای اجرایی 44 دستگاه خودرو جهت استقرار در جاده های استان برای کمک به پلیس راه استان مشخص شد.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: ما 3 دستگاه خودرو دیگر را نیز به همت فرمانداری های بدره و دهلران به این خودروها اضافه می کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات جاده ای در ایلام بالا است/ استقرار 47 تیم در نقاط حادثه خیز استان

تلفات جاده ای در ایلام بالا است/ استقرار 47 تیم در نقاط حادثه خیز استان