مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 11:422022-03-28اقتصادي

10 درصد گندم کشور در کردستان تولید می شود


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: کردستان در راستای تحقق شعار سال در حوزه تولید می تواند بسیار نقش آفرین باشد چرا که کردستان از تولیدکنندگان مهم کشور و 10 درصد از گندم کشور در این استان تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پیمان اسکندری ظهر امروز در دیدار تشکل های مردمی با استاندار کردستان اظهار کرد: اتفاقات اخیر که در دولت سیزدهم برای حوزه کشاورزی افتاده بی نظیر بوده است.

وی به شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گریزی زد و گفت: کردستان در راستای تحقق شعار سال در حوزه تولید می تواند بسیار نقش آفرین باشد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اضافه کرد: کردستان از تولیدکنندگان مهم کشور و 10 درصد از گندم کشور در این استان تولید می شود.

وی افزود: مشکلات حوزه کشاورزی در چند ماه اخیر احصا شده و یا در حال شناسایی است.

اسکندری استفاده از ظرفیت و توان علمی دانشگاه ها در راستای رونق هرچه بیشتر بخش کشاورزی در استان را از دیگر اولویت های سازمان جهاد کشاورزی در سطح استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم استمرار این جلسات و دیدار نمایندگان کشاورزان با نماینده ارشد دولت در استان بتواند بستری برای رونق هرچه بیشتر بخش کشاورزی و رفع تنگنا و مشکلات این بخش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد گندم کشور در کردستان تولید می شود

10 درصد گندم کشور در کردستان تولید می شود