مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 12:172022-03-28اقتصادي

گاز به تمام شهرها و روستاهای بدره رسید


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه شهرستان بدره یکی از شهرستان های سبز استان می باشد که تمامی مناطق شهری و روستایی آن گازدار هستند، - گفت: ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق شهری و روستایی شهرستان بدره 100 درصد است.

عباس شمس اللهی با بیان اینکه 2 شهر بدره و چشمه شیرین و 25 روستای این شهرستان گازدار هستند، اظهار کرد: در حال حاضر 4309 خانوار در مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که از این تعداد یکهزارو 569 خانوار در مناطق شهری و 2 هزارو 740 خانوار در مناطق روستایی هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون 66 واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان گازدار شده است و این شرکت برای تحقق نامگذاری سال جاری برای گازدار نمودن سایر واحدهای تولیدی و صنعتی برنامه مدونی در دست اقدام دارد، گفت: شرکت گاز استان در طول دو سال گذشته تاکنون برای تحقق نامگذاری شعال سال قدم های خوبی برداشته و امسال نیز برای تحقق آن، تلاش خود را دو چندان خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به تعداد مشترکین گاز در مناطق مختلف شهری و روستایی بدره اشاره و تصریح کرد: در مجموع تعداد مشترکین این شهرستان 5518 مشترک می باشد که از این تعداد، 2 هزارو 95 مشترک در مناطق شهری و 3 هزارو 423 مشترک در مناطق روستایی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز به تمام شهرها و روستاهای بدره رسید

گاز به تمام شهرها و روستاهای بدره رسید