مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 12:222022-03-28سياسي

کهگیلویه و بویراحمد قطب گردشگری جنوب کشور/ معرفی ظرفیت های استان در سطح ملی


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت های طبیعی گردشگری، استان گفت: «استقبال مسافران و گردشگران نوروزی از جاذبه های گردشگری نشان داده این استان قطب گردشگری جنوب کشور در فصل بهار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سعید طالبی پور امروز دوشنبه هشتم فرودین ماه 1401 در گفت وگوی زنده با شبکه خبر اظهار کرد: 2700 اثر تاریخی و حدود به 300 جاذبه طبیعی منحصر به فرد کهگیلویه و بویراحمد را به مقصد گردشگری در کشور تبدیل کرده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از روز بیست و هشتم اسفند سال 1400 تاکنون 333 هزار و 161 نفر از جاذبه های گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی این استان بازدید کردند که نشان از رشد چشمگیر رشدی در نقاط مختلف استان است.

وی تصریح کرد: بارگاه بی بی حکیمه (س) در گچساران، آبشار یاسوج و چشمه بلقیس چرام از  شلوغ ترین جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز امسال بوده است.

طالبی پور ادامه داد: رونق گردشگری در روستاهای استان و برپایی سیاه چادر عشایری همراه با پخت غذاهای محلی در روستاهای هدف گردشگری از نکات خوب سفرهای نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد قطب گردشگری جنوب کشور/ معرفی ظرفیت های استان در سطح ملی

کهگیلویه و بویراحمد قطب گردشگری جنوب کشور/ معرفی ظرفیت های استان در سطح ملی