مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 12:322022-03-28بين الملل

رهبر کره شمالی قول ظرفیت ضربتی مهیب داد


کیم جونگ اون رهبر کره شمالی وعده داد که قدرت نظامی مهیب و غیرقابل توقف را برای کشورش فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رسانه های دولتی کره شمالی روز دوشنبه، چند روز پس از شلیک موفقیت آمیز قدرتمندترین موشک پرتاب شده توسط کره شمالی، این موضوع را مطرح کردند.

بر اساس این گزارش، اظهارات رهبر کره شمالی پس از پرتاب موشک بالستیک قاره پیمای دوربرد(ICBM) در تاریخ 25 مارس بیان شده است؛ نخستین موشک بالستیک قاره پیما (ICBM) که اولین مورد از سال 2017 بود.

لو فیگارو یادآوری می کند که موشک ICBM قدرتمند با نام Hwasong-17 برای اولین بار در نوامبر 2020 رونمایی و توسط تحلیلگران موشک هیولا نامگذاری شد.

خبرگزاری کره شمالی KCNA گزارش داد که کیم جونگ اون به کارکنانی که در این شلیک موشک شرکت داشتند، گفت:تنها زمانی که این کشور به قابلیت های ضربه ای مهیب، با قدرت فوق العاده مجهز شود می تواند تمام تهدیدها و باج گیری های امپریالیست ها را مهار و کنترل کند.

رهبر کره شمالی همچنین تاکید کرده است که به هدف خود برای تقویت توان دفاعی ملی، توسعه ابزارهای ضربتی قدرتمندتر برای تجهیز ارتش مردمی ادامه خواهد داد.

ده ها تست موشکی از ابتدای سال میلادی لو فیگارو می افزاید: به نظر می رسد موشکی که هفته گذشته پرتاب شد، بیشتر و بالاتر از موشک های ICBM قبلی که تاکنون توسط کره شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر کره شمالی قول ظرفیت ضربتی مهیب داد

رهبر کره شمالی قول ظرفیت ضربتی مهیب داد