مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 12:372022-03-28سياسي

حضور تیم های پلیس راه در 47 نقطه حادثه خیز استان ایلام


معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام از حضور تیم های پلیس راه در 47 نقطه حادثه خیز استان ایلام خبر داد.

- ، محمد سبحان حسنی ظهر روز دوشنبه در نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی استان با عنوان این مطلب که لازم است علائم هشدار دهنده و تابلوی اعلام خطر در تمامی نقاط حادثه خیر باید افزایش یابد و نیروهای پلیس راه، امدادی و خدمات رسان تمامی این نقاط پوشش دهند، اظهار داشت: اعمال قانون و برخورد جدی با متخلفین و توقیف خودروها و نصب بنر توقیف بر روی آنان، باعث کاهش اقدامات خطرآفرین در جاده می شود.

وی افزود: در بحث سفرهای نوروزی یکی از دغدغه های اصلی کاهش آمار تصادفات به ویژه کاهش تلفات جانی است که مورد تأکید رییس جمهور قرار گرفت و تمهیداتی هم برای این مدت اندیشیده شد و دستورالعمل هایی هم ابلاغ شده است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: برای پوشش و کنترل ترافیک در استان همه دستگاه های پای کار بودند و اقدامات خوبی هم انجام شده ولی به دلیل چند حادثه که منجر به فوت هم استانی ها شد نگرانی هایی را ایجاد نموده که نیاز است یک بازنگری داشته باشیم و تمهیدات جدیدی را در دستور کار قرار دهیم.

حسنی گفت: مصوب شد که پوشش نقاط حادثه خیز 47 نقطه حادثه خیز استان به وسیله خودروهایی که از دستگاه های اجرایی در اختیار پلیس راه قرار گرفته پوشش داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم های پلیس راه در 47 نقطه حادثه خیز استان ایلام

حضور تیم های پلیس راه در 47 نقطه حادثه خیز استان ایلام