مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 12:572022-03-28اجتماعي

65 هزار گردشگر به سیریک سفر کرده اند


فرماندار سیریک از ورود بیش از 65 هزار گردشگر طی 10 روز گذشته به شهرستان سیریک خبر داد.

- ، اظهارداشت: با حجم بالای ورود گردشگران به شهرستان سیریک، شایسته است که از سوی کمیته ستاد سفر سیریک و دیگر نهادهای خدمات رسان شهرستان امکانات موجود در برابر حجم بالای مسافران مدیریت و خدمات دهی کنند.

وی با تاکید بر کمیته های ستاد سفر شهرستان مبنی بر بالا بردن ظرفیت اماکن اقامتی و خدمات دهی خود، افزود: با اضافه کردن محل های اسکان در مجموعه های آموزشی، سعی ما بر این است که از ظرفیت موجود نهایت استفاده شود.

پاکروان با بیان اینکه، با عبور از شرایط سخت دو ساله کرونایی، پیش بینی افزایش سفرها را برای امسال داشته ایم، تصریح کرد: از چند ماه پیش در جلسات ستاد سفر شهرستان موضوع افزایش مسافر نسبت به سالهای گذشته مطرح شده بود، و ما در همین راستا برای میزبانی از پانصد هزار نفر گردشگر برنامه ریزی کرده ایم.

وی با بیان اینکه، ستاد سفر شهرستان سیریک، تمام توان خود گذاشته که مسافرانی که به شهرستان می آیند خاطرات خوشی از این شهرستان داشته باشند، تصریح کرد: خوشبختانه تمامی اماکن اقامتی سیریک شامل هتل مکران و هتل کپری ، کمپ پارک ها و همچنین بوم گردی ها آماده پذیرایی مهمانان که به این شهرستان سفر می کنند هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 هزار گردشگر به سیریک سفر کرده اند

65 هزار گردشگر به سیریک سفر کرده اند