مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 13:022022-03-28فرهنگي

شب نشینی در موزه ها و کاخ های تهران


همزمان با رویداد فرهنگی «شبی با موزه»، تعدادی از موزه ها و کاخ های تاریخی تهران از دوشنبه هشتم فروردین ماه تا دیروقت باز هستند.

- همزمان با رویداد فرهنگی شبی با موزه ، تعدادی از موزه ها و کاخ های تاریخی تهران از دوشنبه هشتم فروردین ماه تا دیروقت باز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موزه ملی ایران به این مناسبت اعلام کرد که دوشنبه هشتم فروردین ماه از ساعت 19 تا 22 برنامه شبی با موزه را برگزار می کند.

موزه ملی از سال 1395 تا کنون این رویداد را در تعطیلات نوروز به اجرا گذاشته است.

به همین خاطر، جبرییل نوکنده ـ رییس کل موزه ملی ایران ـ علاقه مندان به تاریخ، فرهنگ، هنر و موزه در شهر تهران را دعوت کرد تا در شب نشینی موزه ملی شرکت کنند.

به گفته او، شب نشینی موزه فرصت مناسبی است تا از زاویه دیگر، موزه ها را بازید کرد و از لایه کمتر دیده شده، یعنی شب در موزه ها لذت برد.

رییس کل موزه ملی ایران این توضیح را اضافه کرد که بازدید از نمایشگاه های آجرهای استردادی بوکان از کشور سوییس و مرگ در نمک: پژوهش های باستان شناسی از معدن باستانی نمک چهرآباد زنجان ، شاهنامه به روایت آثار موزه ملی ایران ، ایستگاه نقاشی کودک ، اجرای موسیقی تاریخی هماهنگ از یک اثر تاریخی برای نخستین بار در موزه باستان شناسی و هنر دوران اسلامی ایران و اجرای موسیقی اقوام ایرانی در فضای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب نشینی در موزه ها و کاخ های تهران

شب نشینی در موزه ها و کاخ های تهران