مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 13:022022-03-28حوادث

کالا های قاچاق 10 میلیاردی در تهران کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزییات این خبر، بیان داشت: ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی و تخصصی موفق به کشف یک انبار کالا مملو از نگهداری لوازم خانگی قاچاق در محدوده خیابان شوش .

- معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در یک انبار کالا در این فرماندهی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزییات این خبر، بیان داشت: ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی و تخصصی موفق به کشف یک انبار کالا مملو از نگهداری لوازم خانگی قاچاق در محدوده خیابان شوش شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی افزود: ماموران این پلیس با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر مراجعه و در بررسی های بیشتر از این محل، بیش از هزار قلم کالای قاچاق از قبیل: قهوه جوش، سماور، جاروشارژی، بخارپز، اجاق برقی، خردکن، سرخ کن، آبمیوه گیری، ترازو، همزن برقی، غذاساز، پنکه، رشته بر، ترازو، قهوه جوش، سرخ کن، اسپیکر، اتو، پلوپز، چرخ گوشت، تخم مرغ پز و کتری فاقد بارنامه و هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالا های قاچاق 10 میلیاردی در تهران کشف شد

کالا های قاچاق 10 میلیاردی در تهران کشف شد