مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 13:472022-03-28اقتصادي

جابجایی 25 هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از جابجایی 25 هزار و 49 نفر مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی در ایام نوروز 1401 در استان ایلام خبر داد.

- افزود: این میزان مسافر در بازه زمانی 25 اسفند تا هفتم فروردین 1401 توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جابجا شده است.

به گفته وی، این میزان جابجایی مسافر در بازه زمانی یاد شده، 39 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به فعالیت 74 شرکت حمل و نقل عمومی یادآور شد: این تعداد مسافر در قالب چهار هزار و 222 سفر جابجا شده اند.

دلخواه یادآور شد: ایام نوروز قیمت ناوگان عمومی مسافری افزایشی ندارد و چنانچه شرکت یا ناوگانی اقدام به اخذ کرایه اضافی نماید، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی از مردم و مسافران خواست: هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را از طریق سامانه 141 به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام نظارت ویژه بر عملکرد شرکت ها و ناوگان های حمل و نقل عمومی مسافری را یادآور شد و گفت: مجتمع های رفاهی و راهدارخانه ها تمامی تجهیزات، تأسیسات و امکانات کنار جاده ای آماده خدمات به شهروندان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 25 هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام

جابجایی 25 هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام