مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 14:022022-03-28اقتصادي

16 درصد تصادفات نوروزی با عابران پیاده است


وی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه مردم زمان بازگشت از سفر را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند، تاکید کرد: از مردم خواهش می کنیم زودتر از پنجشنبه باز گردند و زمان بازگشت خود از سفر را به پنجشنبه و جمعه موکول نکنند.

- رییس پلیس راهور انتظامی کشور با بیان اینکه در حال حاضر با افزایش 47 درصدی تقریبا 52 میلیون تردد رفت و برگشت در کشور به ثبت رسیده است، گفت: 16 درصد از تصادفات نوروزی مربوط به عابران پیاده و عمدتا با افراد کهنسال و یا کودکان کم سن وسال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید کمال هادیان فر اظهار کرد: در حال حاضر با افزایش 47 درصدی تقریبا 52 میلیون تردد رفت و برگشت در کشور به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه میزان جان باختگان سفرهای نوروزی 22.

5 درصد کاهش داشته که آماری چشمگیر است، در عین حال تاکید کرد: اما نباید فراموش کنیم که هنوز هفت روز از تعطیلات نوروزی باقی مانده است.

رییس پلیس راهور انتظامی کشور با بیان اینکه با توجه به شرایط جوی ناپایدار محورهای شمالی کشور تمایل مردم برای سفر به استان های جنوبی افزایش داشته است، تصریح کرد: نکته حائز اهمیت عامل خستگی و خواب آلودگی رانندگان است که در حال حاضر 30 درصد تصادفات را به خود اختصاص داده است و می تواند منتج به وارونگی خودروها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 درصد تصادفات نوروزی با عابران پیاده است

16 درصد تصادفات نوروزی با عابران پیاده است