مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 14:472022-03-28اقتصادي

استاندار کردستان: مدیران را خودم انتخاب کرده ام و مسوولیت آنها را هم می پذیریم


مدیریت کردستان شرکت سهامی نیست که به هر گروه سهمی اعطا شود، مدیران را خودم انتخاب کرده ام و مسوولیت این انتخاب ها را هم می پذیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان ظهر امروز در دیدار با تشکل های بخش کشاورزی استان برگزار شد اظهار کرد: فعالین حوزه کشاورزی و اتحادیه های کشاورزی به عمل خدمت را ثابت کرده اند و نشان داده اند همواره پای کار هستند.

وی با بیان اینکه کشاورزی مهم ترین بخش اقتصادی در استان کردستان است، گفت: این بخش با تمام زیربخش ها ظرفیت بسیار زیادی در استان دارد و برای ارتقای شاخص ها نیاز به همفکری و مشاوره تشکل ها داریم.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: جدای از این جلسه باید تا پایان سال پنج جلسه دیگر با تشکل های بخش کشاورزی داشته باشیم ضمن اینکه یک شورای مشورتی بخش کشاورزی منتخب از خود اعضای تشکل ها را تشکیل خواهیم داد.

وی یادآوری کرد: رشد 8 درصدی اقتصاد از برنامه ها و سیاست های اصلی دولت سیزدهم است و در این راستا اختیارات بیشتری به استانداران داده اند لذا نیاز است که در راستای تحقق این مهم تلاش کنیم.

زارعی کوشا به نرخ بیکاری در استان و درآمد سرانه عمومی خانوارها و شاخص های اقتصادی گریزی کوتاهی زد و گفت: بدون شک تحقق رشد 8 درصدی و ارتقای شاخص ها بعنوان انتظار دولت از استانداران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: مدیران را خودم انتخاب کرده ام و مسوولیت آنها را هم می پذیریم

استاندار کردستان: مدیران را خودم انتخاب کرده ام و مسوولیت آنها را هم می پذیریم