مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 15:472022-03-28پزشكي

افزایش مراجعه بیماران مبتلا به کرونا به مراکز جامع سلامت و اورژانس مشهد


 رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی یک روز گذشته 622 بیمار سرپایی مبتلا به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب و اورژانس بیمارستان ها مراجعه داشتند که نسبت به روز گذشته افزایش محسوسی داشته است.

- رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد افزایش مراجعه بیماران مبتلا به کرونا به مراکز جامع سلامت و اورژانس مشهد ایسنا/خراسان رضوی  رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی یک روز گذشته 622 بیمار سرپایی مبتلا به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب و اورژانس بیمارستان ها مراجعه داشتند که نسبت به روز گذشته افزایش محسوسی داشته است.

دکتر محمد پهلوان در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: با وجود اینکه برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون مهمترین راهکار پیشگیری از کرونا تاکیدات زیادی شد، اما طی یک روز گذشته 146 بیمار قطعی مبتلا به کرونا در حوزه های سرپایی و بستری شناسایی شدند.

وی افزود: در حال حاضر 336 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد 260 بیمار در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراجعه بیماران مبتلا به کرونا به مراکز جامع سلامت و اورژانس مشهد

افزایش مراجعه بیماران مبتلا به کرونا به مراکز جامع سلامت و اورژانس مشهد