مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 16:422022-03-28پزشكي

بستری 255 بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان طی شبانه روز گذشته


سید محمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به بستری 255 بیمار در بیمارستان های خوزستان در 24 ساعت گذشته، از افزایش 123 مورد بستری جدید در این مدت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در 24 ساعت گذشته حدود چهار هزار نفر به مراکز منتخب بهداشت،کلینیک های تنفسی و بیمارستان های استان خوزستان مراجعه کردند که تعداد مراجعه کنندگان به این مراکز نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

وی افزود: پس از مراقبت های سندرمیک و تست های انجام شده، 255 بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده اند که نسبت به روز گذشته 123 بیمار بیشتر شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در این مدت 17 بیمار در بیمارستان های خوزستان بستری شدند که تعداد موارد بستری جدید نسبت به روز قبل سه نفر بیشتر شده است.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته پنج نفر از هم استانی ها نیز جان باختند که تعداد فوتی ها نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

علوی گفت: در حال حاضر دو هزار و 460 بیمار مبتلا به کرونا در استان خوزستان تحت مراقبت خانگی هستند، 93 بیمار نیز در بخش های عادی و 89 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند که تعداد بستری ها در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 255 بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان طی شبانه روز گذشته

بستری 255 بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان طی شبانه روز گذشته