مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 17:472022-03-28سياسي

تداوم خدمت در روستاهای محروم جنوبی ترین بخش ساری/زدودن محرومیت از چهره پشت کوه


مسوولان قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در ادامه اقدامات جهادی بازدید از روستاهای دهستان پشت کوه را در دستور کار قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مسوولان قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در ادامه اقدامات جهادی بازدید از روستاهای دهستان پشت کوه را در دستور کار قرار دادند.

این بازدیدها درزمینه بررسی وضعیت موجود روستاها و چالش های پیش روی آن در زمینه مشکلات، ظرفیت ها و ظرفیت های موجود آنها در دستور کار قرار گرفت.

بازدید از خانه های بهداشت و مدارس روستاها و سایر نقاط تاثیرگذار روستا در اولویت بوده است.

عادل الندانی مسوول قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی دهستان پشت کوه، اظهار کرد: ارکان های اصلی روستاهای کردمیر، کوات، قلعه سر و مالخواست جهت پیشبرد هر چه بیشتر در راستای ایجاد وحدت و اتحاد بین مسوولان روستاها و برنامه ریزی برای همگامی با فعالیت های قرارگاه در زمینه پیگیری رفع معضلات روستاها حضور فعال دارند.

  وی افزود: مجموعه قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی با بررسی میدانی وضعیت موجود روستاهای سطح یک خود در دهستان های هدف در سطح استان مازندران تلاش می کند، تا پایان سال جاری با همت و تلاش مسوولان و مردم این روستاها در کنار مجموعه قرارگاه و با استفاده از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم خدمت در روستاهای محروم جنوبی ترین بخش ساری/زدودن محرومیت از چهره پشت کوه

تداوم خدمت در روستاهای محروم جنوبی ترین بخش ساری/زدودن محرومیت از چهره پشت کوه