مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 19:022022-03-28سياسي

نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها ادامه می یابد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از تداوم روند نظارت و بازرسی دقیق و مستمر بر وضعیت بازار و کنترل قیمت اقلام اساسی در ایام باقیمانده نوروز و در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

- بهزاد باباخانی در جلسه اقدام مشترک تنظیم بازار استان، با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی چندین سال است که به بحث اقتصاد و تولید توجه ویژه دارند که ناشی از اهمیت این مقوله در رشد و تعالی ایران اسلامی و در زندگی مردم دارد.

وی روند بهبود سازوکارهای کنترل قیمت ها و هوشمند سازی نظارت ها براساس ابزارها و سیاست های تنظیم بازار از تولید تا توزیع را راهبردی موثر برای تحقق اهداف برشمرد و گفت: در ایام پیش رو و در آستانه ماه مبارک رمضان دستگاه های اجرایی عضو ستاد باید با انسجام و یکپارچگی درعرصه مدیریت بازار فعالیت و نقش آفرینی فعالانه داشته باشند، بگونه ای که آرامش در بازار حاکم باشد.

وی افزود: روند کنونی نظارت بر بازار به صورت دقیق و مستمر با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان تداوم خواهد داشت تا قیمت کالاهای ضروری و اقلام پرمصرف سبد خانوار افزایش نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها ادامه می یابد

نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها ادامه می یابد