مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 20:372022-03-28اقتصادي

سرمایه گذاری 1800 میلیارد تومانی در 2 سایت منطقه اقتصادی خراسان جنوبی


مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از سرمایه گذاری 1800 میلیارد تومانی در 2 سایت مرکزی و مرزی منطقه ویژه اقتصادی استان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین زارعی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در سال 91 مصوب و از سال 93 فعالیت آن آغاز شده و هم اکنون در 2 سایت مرکزی و مرزی ماهیرود فعالیت دارد.

وی با اشاره به 64 منطقه ویژه اقتصادی و7 منطقه آزاد در سطح کشور، افزود: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از صفر تا صد آن توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری و اداره می شود و به لحاظ قوانین و مقررات زیر نظر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور فعالیت می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: تاکنون 75 گروه در 2 سایت مرکزی بیرجند و مرزی ماهیرود منطقه ویژه اقتصادی استان سرمایه گذاری کرده اند.

زارعی یادآور شد: تاکنون 18 واحد تولیدی، صنعتی وخدماتی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی به بهره برداری رسیده و مابقی واحدها هم قرار است در نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی توانسته جایگاه خوبی برای سرمایه گذاری ایجاد کند به طوری که صدور مجوز در کمتر از 72 ساعت و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 1800 میلیارد تومانی در 2 سایت منطقه اقتصادی خراسان جنوبی

سرمایه گذاری 1800 میلیارد تومانی در 2 سایت منطقه اقتصادی خراسان جنوبی