مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 21:472022-03-28اجتماعي

ترک فعل ها یکی از عوامل افزایش تلفات رانندگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان در بازدید از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در جریان نحوه عملکرد سامانه های راهور 120، - رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح کل کشور گفت: برخی ترک فعل ها موجب افزایش تلفات رانندگی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان در بازدید از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در جریان نحوه عملکرد سامانه های راهور 120، سامانه هواشناسی، سامانه لرزه نگاری، سامانه 141 یا مدیریت راه های کشور، سامانه ترافیک آنلاین کلانشهرها، سامانه گوگل مپ، سامانه امداد و نجات و سامانه هوشمند شمارش تردد و ثبت تخلفات جاده ای قرار گرفت.

در این برنامه بازدید، سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا نیز توضیحاتی در خصوص این سامانه ها و کاربرد اطلاعات آن برای پلیس و نیروی انتظامی مطرح کرد.

رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح کل کشور در بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک نیروی انتظامی گفت: برخی ترک فعل ها موجب شده است که ما شاهد افزایش تلفات و جراحات در حوادث رانندگی باشیم.

پورخاقان در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک نیروی انتظامی (شهرک آزمایش) افزود: خدمتی که پلیس در ایام نوروز انجام می دهد معمولاً دیده نمی شود و همانطور که پزشکان و پرستاران ما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل ها یکی از عوامل افزایش تلفات رانندگی

ترک فعل ها یکی از عوامل افزایش تلفات رانندگی