مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 21:472022-03-28سياسي

85 گروه جهادی نوروز به مسافران استان سمنان خدمات می دهند


استاندار سمنان بابیان اینکه بستر لازم برای ماندگاری مسافران در استان فراهم شده است، گفت: 85 گروه جهادی طی ایام نوروز به مسافران استان خدمات می دهند.

- ، سید محمد رضا هاشمی شامگاه دوشنبه در ششمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه 85 گروه جهادی طی ایام نوروز سال جاری به مسافران استان سمنان خدمات لازم را ارائه می دهند، ابراز داشت: فعالیت این گروه ها در راستای خدمت رسانی به مردم است.

وی بابیان اینکه به منظور مراقبت از مردم و مسافران برای روزهای دوازدهم و سیزدهم باید تمام امکانات استان بسیج شود، افزود: تمامی نهادهای خدماتی، همچون روزهای گذشته می بایست بکوشند تا مسافران روزهای باقی مانده تعطیلات نوروزی را به خوبی و در نهایت آرامش و سلامت پشت سر بگذارند.

استاندار سمنان بابیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان همچون چند روز گذشته نسبت به تأمین سوخت وسائط نقلیه مسافران باید اهتمام لازم را داشته باشد، ابراز داشت: برای سپری شدن روزهای پایانی تعطیلات نوروزی 1401 با آرامش و امنیت ایجاد این تمهیدات در اولویت است.

هاشمی با بیان اینکه حفظ جان مردم و مسافران، اولویت اول در استان است و از این رومی بایست تا تمامی مسئولان با جدیت وظایف خود را به نحو مطلوب به انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 گروه جهادی نوروز به مسافران استان سمنان خدمات می دهند

85 گروه جهادی نوروز به مسافران استان سمنان خدمات می دهند