مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 21:472022-03-28اقتصادي

نهادینه سازی اقتصاد دانش بنیان راهکار توسعه پایدار کرمانشاه است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به انتخاب شعار سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت:نهادینه سازی اقتصاد دانش بنیان راهکار توسعه پایدار کرمانشاه است.

- ، بهزاد باباخانی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه اقدام مشترک تنظیم بازار استان کرمانشاه که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی چندین سال است که به بحث اقتصاد و تولید توجه ویژه دارند که ناشی از اهمیت این مقوله در رشد و تعالی ایران اسلامی و در زندگی مردم دارد.

وی روند بهبود سازوکارهای کنترل قیمت ها و هوشمند سازی نظارت ها بر اساس ابزارها و سیاست های تنظیم بازار از تولید تا توزیع را راهبردی مؤثر برای تحقق اهداف برشمرد و افزود: در ایام پیش رو و در آستانه ماه مبارک رمضان دستگاه های اجرایی عضو ستاد باید با انسجام و یکپارچگی در عرصه مدیریت بازار فعالیت و نقش آفرینی فعالانه داشته باشند به گونه ای که آرامش در بازار حاکم باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: روند کنونی نظارت بر بازار به صورت دقیق و مستمر با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان تداوم خواهد داشت تا قیمت کالاهای ضروری و اقلام پرمصرف سبد خانوار افزایش نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه سازی اقتصاد دانش بنیان راهکار توسعه پایدار کرمانشاه است

نهادینه سازی اقتصاد دانش بنیان راهکار توسعه پایدار کرمانشاه است