مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 22:022022-03-28حوادث

28 مصدوم حاصل حوادث ترافیکی امروز خوزستان


مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدومیت نفر در حوادث ترافیکی امروز در استان خوزستان خبر داد.

- عارف شرهانی اصل در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حادثه واژگونی پراید که در ساعت ساعت 10 دقیقه بامداد امروز (8 فروردین ماه) در روستای کعب عمیر در منطقه الهایی رخ داد، شش نفر مصدوم شدند.

مصدومان این حادثه یک مرد و یک زن و چهار کودک از یک خانواده بودند که توسط تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی به گلستان اهواز انتقال یافتند.

وی افزود: در حادثه دیگر در برخورد ساینا با پراید که ساعت 11:50 در 10 کیلومتری ایذه به پیون رخ داد، چهار نفر مصدوم شدند که به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ساعت 7:57 نیز یک مورد تصادف پژو پارس با یک دستگاه نیسان بار در محور جایزان - جولکی روبه روی شهرک بلال رخ داد که بلافاصله کد 115 جایزان امیدیه در محل حاضر شد.

در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که یکی از مصدومان توسط کد جایزان به بیمارستان شهید زاده بهبهان و مصدوم دوم توسط کد آب باران به آغاجاری منتقل شدند و مصدوم سوم به صورت سرپایی درمان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 مصدوم حاصل حوادث ترافیکی امروز خوزستان

28 مصدوم حاصل حوادث ترافیکی امروز خوزستان