مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 23:272022-03-28سياسي

مهمترین مشکلات شهرکرد از منظر اعضای شورای شهر در دیدار با نماینده مجلس


اعضای شورای شهرکرد در دیدار با نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در خصوص مهمترین مشکلات شهری بحث و تبادل نظر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا بیاتی ظهر امروز در دیدار نوروزی با نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: اعضای شورای شهرکرد طبق قانون به عدم سکونت شهردار قبلی رأی مثبت دادند و کمیته تطبیق نیز این مصوبه را پذیرفت.

رییس شورای اسلامی شهرکرد افزود: شورا در خصوص اجرای قانون نخواست فرصت سوزی و یا بزرگ نمایی کند بنابراین در اسرع وقت نسبت به اجرای قانونی که توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود، اقدام کرد.

وی با بیان اینکه اعضای شورا هیچ سوء نیتی در انتخاب شهردار و یا عزل شهردار ندارند، ادامه داد: معرفی سرپرست شهرداری آرامش را به شهرداری بازگرداند و نیروهای شهرداری در شب عید برای شهر تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

انتخاب شهردار شهرکرد تا پایان فروردین بیاتی با بیان اینکه تاکنون هیچ گزینه ای برای شهرداری نداشته و نداریم، خاطرنشان کرد: بعد از تعطیلات نوروزی گزینه ها معرفی و سوابق آن ها بررسی و در تلاش هستیم تا پایان فروردین ماه شهردار انتخاب و معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین مشکلات شهرکرد از منظر اعضای شورای شهر در دیدار با نماینده مجلس

مهمترین مشکلات شهرکرد از منظر اعضای شورای شهر در دیدار با نماینده مجلس