مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 08:172022-03-29اقتصادي

چشم امید هنرمندان صنایع دستی کرمانشاه به نوروز


بیش از دوسال از شیوع بیماری کرونا می گذرد، بیماری که با آسیب به فعالیت های برخی مشاغل زندگی بسیاری از مردم را با دشواری مواجه کرد.

- هنرمندان صنایع دستی یکی از این گروه ها بودند که زندگی شان از شیوع این بیماری متاثر شد، بویژه اینکه هرساله در آستانه نوروز با تولیدات انبوه و حضور در نمایشگاه ها فروش قابل توجهی داشتند و بخشی از مشکلات مالی خود را برطرف می کردند، اما از زمانی که این ویروس عصیانگر شیوع پیدا کرد و سفرهای نوروزی محدود شد و دیگر گردشگری سفر نکرد، زندگی این قشر هم دستخوش ناخوشی های زیادی شد.

و اما حالا پس از گذشت دو سال، با واکسیناسیون گسترده جامعه و بهبود شرایط کرونایی، فضا برای سفرهای نوروزی محیا و بازهم نمایشگاه های صنایع دستی براه شده تا باز دیگر روزنه های امیدی برای تکرار روزهای خوب هنرمندان صنایع دستی فراهم شود.

محمدرضا طالبیان یکی از هنرمندان صنایع دستی کرمانشاه است که دوسال پیش پس از شیوع بیماری کرونا و کاهش ورود گردشگران، کارش از رونق افتاد و مجبور به تعطیلی آن شد.

این تولید کننده البسه محلی کرمانشاه از چند ماه پیش با بهبود شرایط دوباره کارش را از سر گرفته و چشم امیدش به نوروز است تا شاید با افزایش ورود گردشگران و رونق دوباره جشن ها، بخشی از ضررهایی که در این مدت متحمل آن شده، جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم امید هنرمندان صنایع دستی کرمانشاه به نوروز

چشم امید هنرمندان صنایع دستی کرمانشاه به نوروز