مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 08:272022-03-29سياسي

معافیت های مالیاتی باید برای کم درآمدها باشد نه متمولین


باید معافیت های مالیاتی برای افرادی صادر شوند که حقوق شان کفاف زندگی را نمی دهد نه افرادی که پایانی بر درآمدهای آنها وجود ندارد؛ - محمدحسن آصفری نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره لزوم ساماندهی معافیت های مالیاتی اظهار داشت: معافیت مالیاتی اگر بناست در جامعه و در مجلس تصویب شود بایستی شامل حال اقشار و طبقه ای باشد که آسیب پذیر بوده و از نظر معیشتی دچار مشکلاتی هستند.

وی افزود: اگر بناست معافیت مالیاتی را برای برخی ها در جامعه تصویب کنیم آنهایی که مشکلات معیشتی زیادی داشته و تورم بالا بر دوش آنها سنگینی می کند منفعت اصلی را ببرند.

این افراد کسانی هستند که توان تأمین هزینه های زندگی را ندارند وگرنه معافیت مالیاتی برای قشر خاصی که برخی از آنها سالی 2 تا 10 میلیارد تومان درآمد دارند چه فایده ای دارد.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد از معافیت های مالیاتی که وجود دارد نهایت استفاده را برده و سعی می کنند کارهای اقتصادی خود را بر همین اساس تنظیم کنند.

این در حالی است که نبایستی معافیت های مالیاتی شامل حال این افراد شود چرا که تعیین حلقه و دایره معافیت برای این افراد به حق نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت های مالیاتی باید برای کم درآمدها باشد نه متمولین

معافیت های مالیاتی باید برای کم درآمدها باشد نه متمولین