مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 08:372022-03-29سياسي

آغاز فعالیت «قرارگاه عهد خدمت» بسیج دانشجویی در مناطق محروم اردل


امین شبان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: قرارگاه عهد خدمت بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری با هدف خدمت رسانی به روستاها و مناطق کمتر برخوردار استان در نوروز راه اندازی شده است.

  مسئول معاونت عملیات جهادی و سازندگی ناحیه بسیج چهارمحال و بختیاری افزود: این قرارگاه از تاریخ 6 فروردین ماه لغایت 11 فروردین در مناطق روستایی شهرستان اردل ارائه خدمت می کند.

وی اضافه کرد: از مهمترین اهداف راه اندازی و فعالیت قرارگاه عهد خدمت، حضور در روستاها و مناطق کمتر برخوردار و خدمت رسانی در جهت تربیت نیروهای جهادی و انسجام حرکت های جهادی است.

شبان بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تعداد گروه های فعال در این طرح 13 گروه جهادی متشکل از خواهران و برادران بسیجی است که در دو منطقه مجزا ارائه خدمات می کنند.

وی ادامه داد: فعالیت برادران در قالب اقدامات عمرانی، دامپزشکی، تربیتی و آموزشی خواهد بود که در منطقه دیناران و روستاهای تابعه با مرکزیت شهرک قرآب است و فعالیت خواهران در روستاهای شهرستان اردل با مرکزیت روستای لیرابی با برنامه ریزی تربیتی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی و آموزشی است.

مسئول معاونت عملیات جهادی و سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: در امتداد قرارگاه مرکزی، گروه جهادی شهید شاهمرادی بسیج دانشجویی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت «قرارگاه عهد خدمت» بسیج دانشجویی در مناطق محروم اردل

آغاز فعالیت «قرارگاه عهد خدمت» بسیج دانشجویی در مناطق محروم اردل