مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 09:072022-03-29اقتصادي

اعتبار 4 میلیاردی برای پارک های علم و فناوری زنجان


مدیرکل ارتباطات و فناوری استان زنجان با اشاره به اعتبار 4 میلیارد تومانی پیش بینی شده برای فعالان در پارک های علم و فناوری گفت: این اعتبار به شرط تحقق اهداف قابلیت افزایش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حامد سرایی حامد سرایی، مدیرکل ارتباطات و فناوری استان زنجان صبح امروز در جمع خبرنگاران، لازمه رونق اقتصاد دیجیتال را توسعه زیرساخت های کسب و کارهای این حوزه دانست و اظهار کرد: این مهم نیازمند تقویت و توسعه کسب و کارهای حوزه ICT   با محوریت بخش خصوصی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان زنجان افزود: تحقق اهداف مورد نظر در توسعه اقتصاد دیجیتال نیازمند حمایت از فعالان این حوزه از جمله نظام صنفی رایانه ای به عنوان تشکل صنفی و قانونی است.

وی ایجاد زیست بوم مربوط به توسعه کسب و کارهای دیجیتالی مربوطه را از دیگر اقدامات لازم تحقق اهداف دانست و گفت: از سال گذشته اقداماتی برای تحقق اهداف مد نظر انجام شده که دو پارک علم و فناوری استان عضو شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال پارک فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شده اند.

سرایی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین پارک فناوری و اطلاعات با استانداری برای راهبری موضوع در سطح استان ادامه داد: تفاهم نامه بعدی بین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات و پارک علم و فناوری استان منعقد شده برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 4 میلیاردی برای پارک های علم و فناوری زنجان

اعتبار 4 میلیاردی برای پارک های علم و فناوری زنجان