مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 09:522022-03-29ورزشي

یاران شاهین طبع در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال / مس برابر شیمیدر 100 تایی شد


شاگردان مهران شاهین طبع در تیم بسکتبال شیمیدر قم با عبور از تیم مس کرمان به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت های فصل 1401– 1400 لیگ برتر ایران صعود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شاگردان مهران شاهین طبع در حضور هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه شیمیدر قم و جواد داوری رییس فدراسیون بسکتبال در دومین مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی فصل 1401- 1400 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، نمایشی خاطره انگیز برای تمام علاقمندان به بسکتبال به ویژه هواداران قمی خود به یادگار گذاشتند و با جشنواره گل 100 تایی برابر تیم مس کرمان، مجوز صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال را به دست آوردند.

مسابقه دوم تیم های شیمیدر قم و مس کرمان از مرحله یک چهارم نهایی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور در سالن آزادی و در اوج حساسیت به برگزار شد و سرانجام این شیمیدر بود که فاتح این بازی مهم لقب گرفت و به عنوان نخستین تیم به نیمه نهایی صعود کرد.

در حالی که شیمیدر قم به عنوان تیم صدرنشین مراحل مقدماتی بعد از غلبه بر نیروی زمینی تهران راهی این مرحله شده و مس کرمان با عبور از سد فولاد مبارکه سپاهان به این مرحله رسیده بود، دو تیم مجموعا دو مسابقه در مرحله یک چهارم برابر یکدیگر برگزار کردند که سهم شیمیدر قم پیروزی در هر 2 بازی و صعود مقتدرانه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاران شاهین طبع در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال / مس برابر شیمیدر 100 تایی شد

یاران شاهین طبع در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال / مس برابر شیمیدر 100 تایی شد