کلاهبرداری از مسافران با سایت های یک شبهبیشترین شکایت ها در تعطیلات نوروز به رزروهای کاذبِ اینترنتی و سایت های رزرواسیون که یک شبه و بدون مجوز راه اندازی شده اند و از مردم سوءاستفاده می کنند، - اختصاص دارد. سیدمصطفی فاطمی ـ مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی ـ درباره شکایت های نوروزی به ایسنا، اظهار می کند: مردم از سایت هایی که یک شبه راه اندازی شده اند و بدون داشتن ای نماد (نشان اعتماد الکترونیک) برای اجاره خانه و اقامتگاه تبلیغ می کنند و پول های کلان از مردم می گیرند و متاسفانه وجود خارجی هم ندارند، بسیار شاکی هستند. دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات اضافه می کند: سایت های یک شبه از مردم پول می گیرند و وقتی مسافر به مقصد می رسد، نه از اسکان مسافر خبری است و نه از پول و نه کسی پاسخگو است. یحیی نقی زاده ـ مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری ـ نیز در تایید این اظهارات گفته است: بیشتر شکایات های نوروزی تا کنون مربوط به رزروها، به ویژه رزروهای اینترنتی بوده که از طریق فضای مجازی توسط مسافران انجام شده است. او تاکید کرده که مسافران می توانند شکایات خود را در سامانه 09629 ثبت و شماره پیگیری دریافت کنند. کارشناسان کمیته نظارت در تمام استان ها حضور دارند تا موارد مربوط به شکایات، پیشنهادات و نظرات مسافران را مورد بررسی قرار دهند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |