مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 10:322022-03-29اقتصادي

تردد در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد 40 درصد افزایش یافت


یاسوج_ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 40 درصدی مسافر و تردد در شهرهای استان از ابتدای ایام نوروز 1401 تاکنون خبر داد.

- ، سرهنگ جابر پیوست پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: از ابتدای نوروز 1401 تا کنون، نسبت به مدت مشابه سال قبل تصادفات درون شهری در سطح استان 41 درصد کاهش یافته است.

پیوست تصریح کرد: به مسافران نوروزی توصیه می شود که قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند، از هر گونه شتاب و عجله پرهیز کنند، هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند و پس از هر دو ساعت رانندگی، 15 دقیقه استراحت کنند.

وی افزود: همچنین شهروندان نسبت به مسافران نوروزی برخورد خوب داشته باشند، با صبر و حوصله نسبت به راهنمایی مسافران اقدام کنند و برای سوال کردن آدرس و مسیر مسافران پاسخگویی مناسب داشته باشند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: تاکنون برخورد با تخلفات حادثه ساز از اولویت های پلیس استان بوده و خودروهای متخلف متوقف و تا پایان طرح نوروزی آزاد نمی شوند.

وی با بیان اینکه پلیس راهور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی و مردم است، افزود: طبق هماهنگی های انجام شده با شرکت های بیمه، تا پنج میلیون تومان خسارات تصادفات در ایام نوروز در صحنه پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد 40 درصد افزایش یافت

تردد در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد 40 درصد افزایش یافت