مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 10:372022-03-29اقتصادي

جذاب ترین متن های تبریک 13 بدر


باز هم سیزده سال نو از راه رسید باز هم شادی و سر زندگی از راه رسید آنــجا که شـمایید اگر ابــری نیــست تندی بپرید بیرون که اصلا جا نیست سیزده به در سال 1401 تون به شادی - امیدوارم با جمع کردن هفت سین نوروزی، قرآنش نگهدارتان، آینه اش روشنایی زندگیتان، سکه اش برکت عمرتان،سبزیش طراوت و شادابی دلتان، ماهی اش شوق ادامه زندگیتان را به شما هدیه دهد سیزده بدر مبارک.

________________________________________ نمی دانم آرزویت چیست!اما برای رسیدن به آرزویت دستانم به آسمان جاری و سبزه دلم را به نیت تو و آرزوهایت، هر چه که هست، گره می زنم.

(سیزده بدر، روز آرزوهایت باد) ________________________________________ خواهشا امسال که گذشت سال دیگه به نیت من سبزه گره نزنید.

.

.

.

.

.

الکی مثلا من به ازدواج فکر نمی کنم.

________________________________________ آمیخته شد نگاه من با نوروز با هر گل این بهار آتش افروز تا سال دگر دست به دستت باشم صد سبزه گره زدم به یادت امروز ! ________________________________________ نمی دانم آرزویت چیست! اما برای رسیدن به آرزویت دستانم به آسمان جاری و سبزه دلم را به نیت تو و آرزوهایت، هر چه که هست، گره می زنم.

(سیزده بدر، روز آرزوهایت باد) ________________________________________ الهی قربونت برم که مثل سبزه عید میمونی ! ایشالا تو سیزده بدر اینقدر گره بزننت که دیگه باز نشی !! اس ام اس های سیزده بدر ________________________________________ 13 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذاب ترین متن های تبریک 13 بدر

جذاب ترین متن های تبریک 13 بدر