مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 10:422022-03-29سياسي

لباس های رنگ تیره، مناسب فصل بهار نیست


یک طراح و تولیدکننده لباس ایرانی و اسلامی زنجانی گفت: در فصل بهار، رنگ های مشکی، آبی تیره و هر رنگ تیره دیگری را با رنگ های شاد و روشن از جمله زرد، - آبی و یا سبز جایگزین کنیم.

فریبا عزیزی در گفت وگو با ایسنا، درباره تاثیر رنگ لباس ها در نشان دادن شخصیت افراد، اظهار کرد: انتخاب رنگ لباس علاوه بر اینکه در خود شخص تأثیر می گذارد، می تواند در روابط او با دیگران نیز اثرگذار باشد و یکی از ملموس ترین مثال ها، انتخاب رنگ لباس ما وقتی به یک مصاحبه شغلی دعوت می شویم، است.

وی افزود: اگر دقت کرده باشید، رنگ ها باعث برانگیختن احساسات متفاوتی در انسان می شود، مثل انتخاب رنگ لباس در مراسم غم و شادی توسط انسان ها و ضروری است که رنگ پوشش خود را نه طبق مد، بلکه براساس موقعیتی که در آن قرار گرفته ایم، تعیین کنیم تا بتوانم تصویر درست و دقیق تری از شخصیت و روحیه خودمان نشان دهیم.

همچنین با انتخاب رنگ مناسب برای هر زمان و موقعیتی، احساسات درست را بروز خواهیم داد.

طراح لباس زنجانی درباره رنگ لباس های مناسب روزهای عید و بهار، تصریح کرد: فصل بهار نماد تولد زمین است و اکثرا طراحان، استفاده از رنگ تیره را برای این فصل توصیه نمی کنند و لباس های رنگ تیره بیشتر برای روزهای سرد فصل پاییز و زمستان مناسب هستند در حالی که پوشیدن لباس های رنگ روشن در فصل بهار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس های رنگ تیره، مناسب فصل بهار نیست

لباس های رنگ تیره، مناسب فصل بهار نیست