مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 10:422022-03-29سياسي

کتاب «عرفان و سیاست» نقد می شود/بررسی نسبت مکتب علامه طهرانی با مسائل انقلاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در آستانه دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی، نشست نقد و بررسی کتاب عرفان و سیاست؛ تبیین جایگاه سیاست و انقلاب اسلامی در مکتب عرفانی علامه طهرانی ، نوشته سید محمدمحسن دعایی و محمدحسن وکیلی که با همکاری شرکت چاپ و نشر بین الملل و مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی، سال گذشته به چاپ رسید، برگزار می شود.

این نشست در قالب پخش زنده اینستاگرامی برگزار می شود و پنج شنبه شب، یازدهم فروردین 1401، ساعت 30/‏20 با حضور مؤلفان کتاب و همچنین محسن دریابیگی به عنوان منتقد کتاب، از صفحه اینستاگرام شرکت چاپ و نشر بین الملل به نشانی و صفحات میهمانان مراسم پخش می شود.

قبل از جلسه، محسن دریابیگی در یادداشتی، اهم انتقادات خود نسبت به کتاب را مکتوب کرده است تا مؤلفان کتاب و همچنین خوانندگان آن، در جلسه نقد و بررسی کتاب حضور پیدا کنند.

مشروح این یادداشت را در ادامه می خوانیم: این کتاب بر محور سوالات مجری-که از مدرسان مدرسه نورالرضای سید محمد صادق طهرانیست.

(ر.

ک.

ص 159)- و پاسخ های حجج اسلام وکیلی و دعایی شکل گرفته است.

سوالاتی که برخاسته از ابهام های مخاطبان دینی نسبت به اندیشه مرحوم علامه طهرانی است و یا افتراهایی که جریان رقیب این اندیشه بر اثر عدم درک تفاوت مدرسه قم و مشهد نثار این جریان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «عرفان و سیاست» نقد می شود/بررسی نسبت مکتب علامه طهرانی با مسائل انقلاب

کتاب «عرفان و سیاست» نقد می شود/بررسی نسبت مکتب علامه طهرانی با مسائل انقلاب