مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 10:572022-03-29سياسي

تبریک رییس سازمان انرژی اتمی به تولیت جدید حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)


محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر را به عنوان تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(سلام الله علیه) تبریک گفت.

- تبریک رییس سازمان انرژی اتمی به تولیت جدید حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر را به عنوان تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(سلام الله علیه) تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید علی قاضی عسکر(دامت افاضاته) با سلام و تحیت، بدین وسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (سلام الله علیه) که از رهگذر حُسن اعتماد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به تعهد و توانمندی آن برادر ارجمند تحقق یافت، به حضورتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است در پرتو الطاف الهی و به یمن همراهی همدلانه سایر دست اندرکاران با حضرت عالی، شاهد ترویج روزافزون فرهنگ قرانی و عترت معصومین(علیهم السلام) و ارائه خدمات زیارتی متناسب با شأن و منزلت زائران و مجاوران آن آستان مقدس باشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک رییس سازمان انرژی اتمی به تولیت جدید حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

تبریک رییس سازمان انرژی اتمی به تولیت جدید حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)