مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 11:272022-03-29اجتماعي

تردد در جاده خلخال به اسالم در جریان است


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال گفت: با عادی شدن وضعیت و اتمام بارش در گردنه الماس و پایان کولاک در محور خلخال به اسالم، - معروف خسروی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: در حال حاضر با اتمام بارش ها در گردنه الماس، تردد در جاده خلخال به اسالم در جریان بوده و هم اکنون به صورت مقطعی در بعضی از نقاط به خاطر ورزش باد شدید، تعریض محور با حضور راهداران انجام شده و تردد روان در این محور در حال انجام است.

وی افزود: در بعضی از مناطق به علت ارتفاع بالای برف و جلوگیری از سقوط بهمن به جاده، تعریض در دستور کار راهداران قرار گرفته و در حال انجام است.

خسروی گفت: بارش برف که از غروب 27 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود بعد از 11 روز، بارش زمستانی به پایان رسید.

  وی با تقدیر از تلاش راهداران گفت: راهداران تا پایان تعطیلات نوروزی در قالب طرح نوروزی در کنار سایر نیروهای امدادی و پلیس راه به صورت آماده باش در محورهای مواصلاتی و گردنه ها حضور خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازاردبیل ، امروز هوای آفتابی و غالب گرم موجب ذوب شدن تدریجی برف در دامنه کوه ها و جاده های این مسیر شده است وانتظار می رود با فروکش شدن سرما و یخبندان در شهرستان خلخال حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در جاده خلخال به اسالم در جریان است

تردد در جاده خلخال به اسالم در جریان است