مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 11:422022-03-29حوادث

افزایش اعتیاد در بانوان/ در حوزه پیشگیری از اعتیاد عقب ماندیم


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه در 40 سال گذشته به اندازه کافی به موضوع پیشگیری از اعتیاد پرداخته نشده است، گفت: اعتیاد در بانوان کمی افزایش داشته است.

- با اشاره به اینکه در 40 سال گذشته به اندازه کافی به موضوع پیشگیری از اعتیاد پرداخته نشده است، گفت: در 40 سال گذشته در حوزه مقابله در زمینه اعتیاد و توزیع مواد مخدر تلاش های خوبی در کشور انجام شده اما در حوزه پیشگیری به اندازه حوزه مقابله تلاش نکرده ایم و عقب ماندگی داریم.

وی ادامه داد: برای همین هم طرح یاریگران زندگی را اجرا کردیم تا در این طرح به صورت عینی هم مقابله داشته باشیم و هم با کمک خانواده ها، نهادهای فرهنگی، گروه های تأثیرگذار و … تلاش کنیم تا در جوانان قدرت نه گفتن را ایجاد کنیم.

باید تلاش کنیم افراد به سمت اعتیاد نروند دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: تمام تلاش ما باید بر این باشد تا افراد به سمت اعتیاد نروند که مراحل بعدی مانند جمع آوری و درمان معتادان را هم کاهش دهیم.

به گفته مؤمنی، وزارتخانه های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش باید در خصوص پیشگیری از اعتیاد تلاش کنند.

اعتیاد در بانوان کمی افزایش داشته است وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه در سال گذشته اعتیاد بانوان افزایش داشته است یا خیر؟ گفت: کمی افزایش اعتیاد بانوان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتیاد در بانوان/ در حوزه پیشگیری از اعتیاد عقب ماندیم

افزایش اعتیاد در بانوان/ در حوزه پیشگیری از اعتیاد عقب ماندیم