مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 11:522022-03-29بين الملل

عذرخواهی از مرجعیت، سرانجام شخصیتی که فضای عراق را یک شبه به هم ریخت


طرفداران جنبش های النجباء و کتائب سیدالشهدا نیز با حمل پرچم هایی در اعتراض به اهانت به مراجع تقلید، مقابل مقر بارزانی ها تجمع کردند و براساس گزارش ها، - طرفداران جنبش های النجباء و کتائب سیدالشهدا نیز با حمل پرچم هایی در اعتراض به اهانت به مراجع تقلید، مقابل مقر بارزانی ها تجمع کردند و براساس گزارش ها، شهروندان خشمگین را به خویشتنداری دعوت می کردند.

نایف کردستانی از شخصیت های همسو با حزب دموکرات کردستان عراق به ریاست مسعود بارزانی، با عذرخواهی از آیت الله سیستانی مرجعیت عالیقدر دینی عراق مدعی شد که حساب او در توییتر هک شده بود و بعد از بازیابی آن، مطلب اهانت آمیز منتشر شده در آن علیه مرجعیت عالی دینی را حذف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نایف کردستانی از شخصیت های همسو با حزب دموکرات کردستان عراق امروز دوشنبه درتوییتی نوشت: از مقام مرجعیت آیت الله سیستانی به خاطر سوء برداشت درخصوص مرجعیت عذرخواهی می کنم و مطلب منتشر شده حذف شده است و عذرخواهی می کنم.

وی در توییت دیگری نیز در این ارتباط نوشت: برادران عزیز حساب شخصی من هک شد و اندکی قبل آن را بازیابی کردم و من مسئول محتوای توییت های منتشر شده درباره مرجعیت نیستم.

نایف کردستانی افزود: من از اینجا بار دیگر از مرجعیت دینی در نجف عذر می خواهم و مرجعیت خط قرمز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی از مرجعیت، سرانجام شخصیتی که فضای عراق را یک شبه به هم ریخت

عذرخواهی از مرجعیت، سرانجام شخصیتی که فضای عراق را یک شبه به هم ریخت