مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 11:572022-03-29اقتصادي

135 طرح فناورانه برای توسعه صنعت حمل و نقل اجرا شد


با همکاری و هم افزایی نهادها و شرکت های دانش بنیان 135 طرح فناورانه در حوزه های «حمل ونقل دریایی»، «هوایی»، «خودرو»، «ریلی» و «فناوری های ژئوماتیک» و «هوشمندسازی» اجرایی شد.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اجرای پروژه های فناورانه با مشارکت شرکت های دانش بنیان و خلاق یکی از راهبردهای توسعه علمی کشور است.

ره آوردی که حاصل تلاش 6 هزار و 600 شرکت دانش بنیان و 1 هزار و 500 شرکت خلاق است که پا به پای مدیران و سیاستگذاران زیست بوم فناوری و نوآوری دویدند و کشور را از تنگناهای اقتصادی و فناورانه به سلامت گذر دادند.

از جمله این حوزه ها که با تلاش این بازیگران رشد یافت و خدمات خود را بهینه تر و کارآمدتر کرد، صنعت حمل و نقل بود که برای تسهیل ورود شرکت های دانش بنیان به این عرصه از کمک های ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره برد.

در همین راستا نیز با همکاری و هم افزایی نهادها و شرکت های دانش بنیان و خلاق کشور 135 طرح فناورانه در حوزه های مختلفی چون حمل ونقل دریایی ، هوایی ، خودرو ، ریلی و فناوری های ژئوماتیک و هوشمندسازی اجرایی شد تا این صنعت با استفاده از ظرفیت های موجود در کشور بتواند در مسیر توسعه یافتگی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

135 طرح فناورانه برای توسعه صنعت حمل و نقل اجرا شد

135 طرح فناورانه برای توسعه صنعت حمل و نقل اجرا شد